Allt som går upp måste tillslut komma ner

Jag har mått oförskämt bra den senaste tiden. Jag har kunnat se allting med nya ögon, vara positiv, peppa mig själv och andra. Lycka är inte en känsla som varar förevigt, men man kan få uppleva den om och om igen. Nu tog det stopp för mig. Efter en tids svävande i det blå så drogs jag inte bara ner på jorden utan ner i det svarta mörka hålet. Men det gör inte så mycket, jag känner igen mig. Jag har varit här förr. Jag vet att vägen ut finns så nära. Nu behöver jag bara samla lite ny energi för att orka ta sats upp igen. Snart är jag där igen, jag lovar..


Kommentarer
Postat av: J

Jag vet att pessimismen smittar av sig, och jag är ledsen om jag har gjort det på dig. Det finns ingen annan som jag önskar välmående mer till, än dig. Jag hoppas att det vänder snart för dig, annars finns jag alltid här som stöd. Puss /sis

2011-02-08 @ 13:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0